Jumat, 03 April 2015

THE SPIRIT CARRIES ON | SEMANGAT MURUP TERUS

22.24

Dream Theater Formasi ada Kakang Portnoy
The Spirit Carries On, Adalah salah satu karya monumental kakang-kakang musisi dari negeri ngamrik. Mereka menamaan group band nya dengan Dream Theater. [Megah banget yo namanya, ada aura-aura kharismatik pie gitu mendengarnya]. 

Kembali ke soal "The Spirit Carries On", Lagu ini sebenarnya liriknya simple. mudah di artikan. Namun isinya duaaaleeem, sedalem sumur bor kang blontang. 
Di dengarkan kapan saja masyuuk. apalagi saat patah semangat. Sambil merem-merem gitu. Eternal pokok e. Victorians pol.




Group band ini bukan ben sembarangan, kisanak. Anggotanya adalah "profesor" dalam bidang music. Dari jaman pormasi 4-3-1-2 pertama hingga sekarang, Dream Theater masih dan terus menghasilkan karya-karya nan ciamik mantab djaja.

Silahkan googling di goole dan yahing di yahoo kalau anda penasaran. Atau bisa langsung menuju kediaman mbak youtube dan ketik sendiri Dream Theater. Jiiaan njelimet caaah komposisi musiknya, tapi unik dan berkelas.

Dream Theater Jaman tahun 2013

PS : Buat cah-cah kampung yang nge-ben. Jika ditanya sama wartawan musik masuk desa : 

Band mas-mas ini mengusung apa? | Nganu mas, Mengusung Gabah dari sawah ke lumbung Mas
Untuk Referensi bermusiknya apa | jawab saja "Dream Theater"

Bagi Kisanak dan Nyai yang  belum ikut les bahasa inggris, berikut ada video karya kang ernieXball, menyanyikan lagu yang sudah dijelaskan diatas tadi. Silahkan monggo disimak dengan seksama dengan volume yang sekeras-kerasnya :


Video By : ernieXball

"Semangat Kui Tetep Murup"

Ko ngendi awake dewe
Nyapo neng kene
Neng endi awake dewe nek wis modyar
Ono opo neng kono?
Opo sing wis sak urunge?
Yo iku lakune urip

Urip mung sedhilut
Ning nduyo iki
Kowe diwei kesempetan
Tapi iso Nambah
Lek kowe ngerti 
Menowo kabeh sing ne'e dhewe

Lek aku modar sesuk 
Yo rapopo Krono aku percoyo
Lek wis wayahe modhar
Ojo nggresulo...

(Sek leren, men guitar sik mlebu)

Mbiyen aku wedhi mati
Ben dino mikiri mati
Tapi kuwi mbiyen
Saiki wis ra wedhi
Aku ngerti nek suk kabeh mati

Aku raiso nemokne jawaban
Aku yo ra ngerti nyapo
Aku raiso mbuktekne
Opo sing tak ngerteni 
Nanging aku kudu nyoba

Lek aku modar sesuk 
Aku rapopo Krono aku percoyo
Lek wis wayahe modhar
Ojo nggresulo...

Ayo kudu wani 
Ojo nangis neng kuburan
Krono aku wis ra neng kene
Tapi ojo lali 
Pangilingmu marang ingsun

(Jatahe solo guitar iki)

Cahyo padhang ngubengi aku
Rakroso wedhi rakroso loro
Aku mikir dewe
Aku dhuwe solusine
Artine uripku iki

Victorias tenan
Aku ngeroso
Nyaman karo cah kae neng ngimpi
Saiki aku neng kene
Jelas neng kene
Aku nemokne sing berarti

Lek aku mati sesuk 
Aku rapopo Krono aku percoyo
Lek wis wayahe modhar
Ojo nggresulo...


Written by

Nggak pengen nulis komen kisanak/Nyai? Yakin? Nanti nyesel lho.

0 komentar:

Posting Komentar

 

© 2013 KAMPUNGANISM. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top